Extremt klantigt

Hallå på er!

Klantig som jag tydligen är så råkade jag återställa min egen kodmall. Minns att jag satt och kämpade med den en dag för att få rätt marginaler på alla olika små fält på bloggen, rätt proportioner och rätt storlek på text. Även rätt färg på texten, rätt typsnitt och rätt färger och förstoring på länkar var viktigt. Sen är det inte det lättaste att ta bort den automatiska texten längst upp i vänster hörn som alla på blogg.se alltid får (har tagit bort den nu). Förstora profilbilden, göra headern till en länk, lägga in riktiga smilysar och en jäkla massa annat. Det är rätt jobbigt!

Jag gjorde det en gång, men idag så skulle jag fixa något och då raderar jag ju självklart allt det. Men nu är jag snart på spåret igen. Ska bara ta bort "OM" som alltid står över profilbilden också. Och kanske lite annat kul, brukar hitta lite små roliga saker när jag letar tips.

Nu vet ni vad jag sysslar med. Snart blir det kladdkaka, vaniljglass och chokladkakor framför One Tree Hill. I natt blir det eventuellt ett kvällsdopp. Kram på er!

Klicka här för att komma till länken (håller på med länkar så detta är bara för mig själv).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0