Halloumiostmackor

Hejhej!

Kämpar för fullt med ''Rhodos del 2'' inlägg. Det tar sån tid men sparade de få bilderna jag laddade upp i ett utkast och fortsätter sen. Under dagen kommer i alla fall del två upp.

Nu ska jag gå och steka halloumiost. Riktigt gött! De ska jag lägga på några goda mackor, med tomat och någon annan sallad. Kommer bli GRYMT! Tar bilder och visar er sen.

Ute skiner solen men ibland är det lite moln. Försöker övertyga mig själv om det för att inte sola idag. Är alldeles för trött och inte på solhumör, tyvärr. Dock vill jag få lite mer färg, men jag får skylla mig själv.

Lite för lite bilder idag tycker jag. Ska försöka få Rebeccas bilder från när vi badade igår. Annars tar jag nog ett par dagens outfit senare. Och självklart kommer Rhodos-bildbomben. Så länge får ni två ''vimmel-bilder'' från Rhodos.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0