Min dag

Hej!

Det var inget solväder i morse (förmiddagen) utan istället har jag bara hållit mig hemma och vilat. Vid halv 4 kom en kille som köpte min moppe, jag har alltså ingen moppe längre. Jag vet att jag är 16, snart 17 år men samtidigt, den har varit grym. Att kunna sticka iväg till exempelvis frölunda torg utan att behöva gå 20 minuter till bussen utan istället vara framme på samma tid, att kunna åka iväg till kvantum och köpa det man är sugen på, att ha möjlighet att åka ner till havet på typ 1 minut och så vidare. Den har helt enkelt varit underbart.

Slutpratat om det. Nu är jag hemma som sagt och ska snart göra middag. Efter det kommer Erik (min bror) och hans kompisar hit och då sticker vi ut med båten. Jag hänger endast med för att få åka vattenskidor. Så efter jag har åkt är planerna att pappa släpper av mig så möter jag upp en kompis vid havet. Vi ska bada sen sover han här.

Vet faktiskt inte hur bloggningen blir, men jag ska försöka. Svårt att vara vid datorn hela tiden när solen lyser utanför. Hoppas ni har haft en underbar dag i alla fall. Kram kram kram!



Kommentarer
Postat av: Nettan

Nej, har du sålt din moppe...

Den var ju så cool. Men men, vilken soft blogg du har föresten...

2011-07-10 @ 19:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0