Om igår

Godmorgon!

Igår när jag åkte vattenskidor började det spöregna. Vi skyndade oss in till bryggan för att göra en snabb tilläggning som seriöst blev den långsammaste ever. Eriks kompis tappade tampen så vi fick börja om och göra det hur långsamt som helst. Inte nog med det, när regnet verkligen var igång och vi närmade oss bilen så glömde han ju självklart att ta av sin flytväst, så det var bara att vända.

I övrigt var det bra. För mig var det ingen idé att byta om utan jag sprang runt och frös i bikini. Lämnade skidorna på baksidan och sprang i omgångar in med allt i och med att alla andra hade kläder på sig. Den varma duschen som jag tog när jag kom in var nog den skönaste duschen i mitt liv.

Fick även ont i halsen igår (innan jag hade åkt) och det har jag idag med. Annars är det riktigt bra här och jag och min kompis ska snart upp och äta frukost. Dock ligger han och drar sig fortfarande, haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0