Puerto Banus är nice

Idag har vi som vanligt badat och solat på dagen. Andra soldagen och nu börjar man få upp färgen lite. Skönt! Idag låg vi på en annan strand, med mängder av vågor. Så kul!

I kväll hängde vi i Puerto Banus, underbar stad. Mängder av fina bilar och båtar. Så stora, med sådär 3 fly bridges och självklart privata. Ganska okej ändå! Bjuder på lite bilder från kvällen, fler kommer imon.

Eriks mat, han bad mig skriva att han fick i sig mycket protein nu
Min mat
Världens bästa pappa och jag



Kommentarer
Postat av: janina

hej du, ser att du har det riktigt bra men vi har ett litet problem... Jag vet inte när du kommer hem men jag åker den 6e till turkiet och sen åker ju du till USA. Hinner du ses innan det? För annars ses vi ju inte på ett helt år :O

2011-07-31 @ 01:27:57
URL: http://janina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0