Säljer min moppe


Hej,
Jag säljer nu min ögonsten eftersom jag skall resa utomlands. Det är en Vespa LXV som är en lyxutrustad LX i begränsad upplaga. Mopeden är utrustad med klassiska detaljer som ger en extra känsla av karaktär och utstrålning. Bland annat har den skinnsadel, diverse kromade detaljer och den klassiska runda lyktan som från början härstammar från 50-talet. Den har endast rullat ca 300 mil och har inga repor eller skador. Hjälm kan ingå i köpet så det är bara att trycka på starknappen och glida iväg och njuta av blickarna som följer dig vart du åker.
Vespa LXV erbjuder en blandning av klassisk stil och modern design tillsammans med funktionalitet, säkerhet och smidighet.
Den överträffar alla andra skoters som produceras idag beträffande vridstyvhet och styrprecision. Sadelhöjden ger föraren perfekt kontroll över fordonet och framhjulet med fem ekrar i aluminiumlegering garanterar större stabilitet och lättstyrdhet. 
Den kraftfulla 200mm stora bromsskivan fram ger oöverträffad stabilitet och effektivitet vid inbromsning. LXV-modellen lever i samma stil som Vespa har gjort i generationer men i ny tappning. Kom och provkör, detta är fordonet som passar alla som uppskattar kvalitet och tidlös design.

Klicka här för att komma till annonsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0