Snart är jag där

Jag påbörjade detta inlägget på engelska, men skämdes för mycket för att publicera det. Så istället skriver jag på svenska och om något annat. Eller okej, jag vet inte alls vad jag ska skriva om. Har inga planer inför idag, eller jo, ska ut på restaurang i kväll, men i övrigt ingenting. Alla jobbar eller är trötta känns det som, vilket jag också är idag. Känns som det var längesen jag inte gjorde något nu.

Igår gick jag med i en facebook grupp "USA 11/12 - exchange students", det fick mig verkligen att tagga till. Därför funderar jag på att spendera dagen med att tänka på och fixa massa saker inför avresan. Jag behöver bland annat läsa några böcker med lite information, skriva en lista på allt som ska göras. Och när jag ändå är ingång med att göra massa nödvändiga saker skulle jag kunna rensa min garderob så att det blir enklare att packa när det väl är dags. Måste även börja på en ny "USA-header" till bloggen. Hej tönt! :-)

Blev faktiskt ganska taggad på att fixa allt när jag skrev detta. Men först blir det lunch!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0