2 frågor





Svar till Agnes
Det är grymt! Bästa combon typ, helt seriöst. Går att äta hur mycket som helst. Angående din fråga, ja jag har ett jobb. Fast säger upp mig i slutet av juli på grund av att jag åker till USA. Men det jobbet är i alla fall i Långedrag en gång per helg. Från första början ''jobbade'' jag där när jag var liten. Eller inte jobbade, men var ''modell'' och var med i Nimbustidningarna, så han jag jobbar för är fotograf och det är en reklambyrå.

Tusen tack! Hoppas du fortsätter läsa bloggen ♥

Svar till Linnea
Hej Linnea, snyggt namn! Ja, det stämmer. Jag och min kompis Julia var på Rhodos ensamma. Det var grymt! Funderar du och din kompis på att åka iväg så rekommenderar jag Rhodos, det kan liksom inte bli fel.

Kram!


En bild från Rhodos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0