Äppelte gör det bättre

Min hals gör bara ondare och ondare. Ett tips: ät aldrig djungelvrål när ni har ont i halsen. AJ!!! ''Saltet'' på godiset gör sjukt ont när det kommer ner i halsen. Så går det när man är sugen på godis alltså...

Just nu dricker jag äppelte. Riktigt gott och jag tror nästan att det hjälper. Orkar inte ha ont i halsen längre, fast jag förtjänar det. Är ute i för lite kläder, fryser, pratar mycket och gör ingenting för att få bort det. Men det går över, inget värt att klaga mer över.

I kväll har jag och Sofia i alla fall varit och grillat med Markus, Philip, Oliver, Theo och några fler. Mysigt, tills det blev för kallt.

Nu ska jag äta lite godis och fortsätta dricka mitt te. Vi hörs i morgon igen! Sov gott ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0