Back to normal

Godmorgon gulliga bloggläsare!

Igår var det dags för mig att resa hem. Somnade i min egna säng i natt vid 4 ungefär. Det gjorde jag utan att ha läst klart mina religionssidor för min kompletteringen idag. Därför fick jag gå upp mellan 8-9 idag för att göra det. Snacka om att jag är trött nu.

Jag har i alla fall kommit en bra bit och ska nu ta en paus för frukost. Tänkte göra något riktigt gott, sugen på mackor med ägg, avokado och tomat. Synd bara att vi inte har några ägg...

Det var ungefär vid denna tiden vi satt och åt i Turkiet, för att om någon timme bege oss ner mot stranden. Jag har haft en underbar vecka kan jag säga. Allt har varit såå bra!

Jag och brorsan sista dagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0