Chill dag

Hej gullungar!

Nu ligger jag inne på hotellet i sängen. Det klarnade upp lite på dagen, men sen blev det för molnigt så vi gick hem. Trots det har vi haft en bra dag och nu har vi skålat lite och ska strax göra oss i ordning för att gå ut och äta. Vi sticker nog in till den lite större delen av stan idag. Blir kul!

Hörde att vädret i Sverige var fantastiskt, inte ett enda moln idag heller. Grattis! Haha, lite smått avundsjuk är jag väl, men jag klagar inte. Vi har det verkligen bra och jag njuter av varje dag av att inte vara hemma i det gamla vanliga livet.

Nu är det dags att smörja Johannas rygg, men vi hörs i kväll igen eller i morgon. Här kommer 3 bilder från idag.

Jag och Johanna uppe på restaurangen på stranden
Lille jag

Skål


Kommentarer
Postat av: Sara

Vart har du köpt den vita bikinin? :) jättefin!

2011-06-05 @ 00:12:52
Postat av: Linnéa svarar

Sara: Den vita bikinin är från H&M i år. Finns säkert kvar, hur skön som helst :)

2011-06-05 @ 07:58:31
URL: http://storyoflinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0