Finare dag

Godmorgon bloggen!

Hur är det där hemma idag? Här är det fint. Redan nu börjar solen titta fram och molnigheten försvinna. Perfekt!

Jag och Johanna har precis varit nere och ätit frukost. Mamma kom också sen, men hon och min bror ska hänga vid polen idag. Jag och Johanna sticker ner till stranden ändå. Mycket skönare! Vid polen hänger alla bakfulla idag. Inte för att min mamma och brorsa är bakfulla, men kollar man ner från balkongen nu ligger gängen där, helt utslagna och sover. Tycker lite synd om dem, de ser ut att ha det förjävligt om jag ska vara ärlig.

Blev ingen bild vid frukosten idag, så ni får nöja er med två web-cam bilder jag tog precis. Andra bilder kommer under dagen och i kväll. Kram!

Just nu
Mina söta rosa shorts från Abercrombie & Fitch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0