Första dagen på stranden

Vart ska man börja?

Resan igår gick bra. Vi var riktigt trötta från och till men samtidigt sjukt taggade med jämna mellanrum. Väl framme på hotellet var vi livrädda. Det läskiga var att dörren till just vårt rum stod på glänt. Jag fick tvinga in Julia i badrummet för att kolla bakom draperiet om det var någon där. Det var längesen jag såg henne så rädd. Vidare kollade vi i både garderober, skåp och under sängarna innan vi kom till ro.

Klockan var ungefär 3 när vi låg nerbeddade, övertrötta och på världens skratthumör. Det tog aldrig slut...

Tillslut lyckades vi somna och vakna upp när klockan ringde vid 9 dagen därpå. Vi åt en frukost som visade sig vara ganska bra och kilade sedan ner till stranden där vi skaffade oss massa nya vänner.

Nu är Julia i duschen och snart är det min tur att hoppa in. Strax efter 9 ska vi möta upp några tjejer som vi träffade idag för mat och lite annat kul. De har varit här länge och kan Rhodos bra, så det känns skönt.

Vi hörs, ha det fint där hemma!


En bild från idag. Jag ägde lille Julia på Fia, tur det med tanke på att jag ALLTID förlorar i Yatzy mot henne...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad härligt! Vill veta massor om hur det är! funderar själv på att åka dit! Några tips kanske du kan dela med dig av sen? Kram :)

2011-06-16 @ 22:48:08
Postat av: Claes

Hej kommer du ragga upp några boys där nere blir nog svårt för dig noot

2011-06-17 @ 20:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0