Grymt lyckat

Precis kommit hem efter en riktigt lyckad fika i stan. Varför just denna var så lyckad berodde på allt vi hade att prata om. Tror inte det var tyst mer än 20 sekunder en enda gång under flera timmar, och då är jag seriös.

Nu tänkte jag ta tag i att packa upp efter Grekland och om jag orkar ska jag måla naglarna också. Sen blir det sova, ska upp tidigt i morgon också. Morgondagen kommer vara fullspäckad, men ska blogga så mycket jag kan ändå. Tidsinställer nog något inlägg under dagen också, om jag inte skulle kunna blogga. Vill inte låta er sakna mig så mycket som ni gjorde när jag var på Rhodos igen, hihi.

Invigde ett par nya Converse idag, knappt någon skillnad?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0