Hemma

Godkväll kära bloggläsare!

Äntligen är jag hemma igen. Dagen började i skolan, med en ganska tråkig men samtidigt rolig avslutning. Vår klass vann allt, så vi är bäst. Det var dock det sista jag gjorde med den klassen, ganska tråkigt.

Efter skolan slutade var det bara att åka och tömma skåpet och sen köpa godis. Värt ändå! Därefter blev det direkt hem och ner till Halmstad för studentfirande av Martin, min kusin.

När vi kom hem igen åkte jag in till stan för att möta Astrid. Där gjorde vi inget speciellt, så vi vände i stället och åkte hem till Philip. Men det blev inte långvarigt, för Astrid skulle hem. Tar typ 1-2 timmar, vilket suger.

Som avslut på detta inlägget får ni en bild på mig just nu. Sitter och käkar godis och myser i värmen medan jag snackar med Astrid som fryser ute i väntan på bussen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0