Skål på det

En helt fantastisk första dag i Turkiet (Alanya). Vädret har varit jättebra och nu på kvällen har vi varit på en restaurang, något supermarket och även kollat i lite andra butiker. Maten var hur god som helst. Jag tog en stor köttgryta med bara massa kött, lite svamp, sås och tomat eller liknande. Nu sitter jag på vår underbara balkong med utsikt över polen och lite av gatan. Känns skönt att kunna sitta med endast en t-shirt utan att frysa.

Alla ligger inne i lägenheten och ska sova nu, klockan är ju en timme senare här (strax efter halv 12) och eftersom vi ska upp i tid i mon ska jag också snart bege mig till sängen. Ska bara njuta av lite mer frukt och godis här ute först.

Hoppas ni har haft en jättefin dag ni också. Godnatt! ♥

På restaurangen
Just nu


Kommentarer
Postat av: Emma

Gud vad härligt det ser ut! Är lite avis

2011-06-01 @ 22:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0