Tidsinställt inlägg

Hej på er!

I morse hann jag inte skriva något, utan det blev bara några bilder på frukosten. Blev extremt sugen på ägg efter igår, då jag hade haft massa ägg i min lunch.

Nu hänger vi i alla fall på stranden. Skönt att hela tiden kunna gå ner i solskyddsfaktorerna och inte behöva smörja lika ofta. Det är ju rätt jobbigt att göra det.

Här är en bild från igår, andra bilder kommer i kväll igen. Och idag ska vi äta på TexMex med min kille, haha, gött. Och det är ingen fotboll idag, ännu mer gött. Alla (Erik, Mammi och Johanna) trodde att Sverige spelar idag (som spelar i morgon), så vi tänkte gå ut och kolla på matchen. Sjukt tråkigt tänkte jag, tills de kom på att de inte spelar idag. Fotboll är verkligen inte roligt...


Jag och ryssarna

Ha en fortsatt fin dag bloggläsare! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0