Tidsinställt - molnigt



Kan ju absolut inte lämna mina bloggläsare ensamma utan uppdatering på min blogg. Så här kommer i alla fall en bild från igår på mig och min gulliga bror. Igår var det väldigt soligt, men idag är det inte lika. Målet är bara att inte vara vitare när man kommer hem. Tog en bild på Landvetter flygplats när vi skulle åka, så får man se till att ta en när vi är hemma också. Nej då, det blir nog bra detta!

Hur är det i Sverige? Skulle vara kul att veta vädret faktiskt (med risk för att låta som 60+). Hoppas ni har sämre än oss i alla fall. Snäll jag är...


Kommentarer
Postat av: Felicia

Tyvärr, idag har vi haft sjukt bra väder! 23 grader eller mer i skuggan, SOOOLIGT, vaarmt, och inte ett enda moln på hela himmelen! Hihi ;)

2011-06-03 @ 17:05:47
URL: http://nfelicias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0