Update från Rhodos

Hallå på er!

Hemskt ledsen för kass uppdatering. Svårt att göra det till en vana när solen skiner utanför varje dag, planerna är fullspäckade och internet inte finns på rummet.

Just nu sitter jag nere i lobbyn och Julia har sprungit iväg för att köpa citroner. De ska hon använda till håret för att försöka bli lika blond som jag, haha. Nejdå, men lite blondare vill hon bli.

Jag ska snart ner till stranden för att sola. Igår var Julia jättetrött av någon anledning så vi stack aldrig ut och dansade, tråkigt... Jag var hur pepp som helst, tänkte nästan gått ut och sprungit vid 1-2 på natten, men tog istället bara en liten promenad för att sedan gå upp och sova. Idag hoppas jag hon taggar till!!!

Rhodos är i vilket fall som helst grymt. Idag ska vi sola till 3 ungefär och sedan hyra moppe för att åka runt och kolla lite i staden och kanske stanna för att gå i affärer och äta glass. Bilder har vi inte tagit så många, men det ska vi absolut göra nu de sista dagarna när vi börjar bli bruna, tänkte jag skriva. Men jag bara flagnar efter Turkiet, hur segt som helst.

Här kommer några bilder i alla fall

Dagens frukost

Julia och jag i förrgår





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0