Dags att packa

Godmorgon bloggen! Idag är det sista dagen hemma innan resan och det finns en del att göra faktiskt. Jag ska ta tag i packningen nu, göra klart den (som jag inte gjorde igår). Därefter ska jag åka och handla mat, både lunch idag och även någon grymt god baguette till flygplanet i kväll/natt.

Vad gör ni idag? Vissa får sommarlov idag tror jag. Skönt för er! Jag har ju i och för sig haft det sedan i fredags, hur skönt som helst verkligen. Tanken på att börja skolan igen finns inte, så sjukt gött.

Det kommer upp ett tidsinställt inlägg här halv 1 med svar på två frågor om jeansshorts, så kika in då. Sen hörs vi igen efter det.

Tre bilder från Turkiet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0