Tidigt

Godmorgon godmorgon!

Åh herregud, det var längesen man var uppe innan halv 7. Även när vi börjar 8 brukar jag kunna gå upp efter halv 7 men idag så är pappa tvungen att åka tidigare och jag tänkte åka med och gå på WS (work-shop, typ eget arbete) för jag behöver lite hjälp.

Sitter och äter frukost nu, sörjer mina naglar som helt förstördes under natten men de får se ut som de gör idag ändå. Efter skolan sticker jag och Phill in till stan för shopping. Och en sak till, det suger att inte ha nån mobil.

Här kommer lite bilder från den:

Jag och Fanny i början av vintern
Fina Julia när vi köper godis, och sen är vi i stan och gör något
Brun och blond i somras. På andra bilden sitter jag och Astrid och fikar, vacker bild
Kött, ser riktigt gött ut
Jag var nyklippt. På den andra bilden är jag och Emma


Snygga Julia som militär och vanlig

Tjejerna från gamla klassen. Rebecca, Lollo, Lollo och jag


Nu hinner jag inte mer för nu måste jag sticka snart, kram på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0