Vår?

Godmorgon sunshines!

Jag vaknade rätt tidigt idag på bra humör för mitt rum var helt ljust. Idag skiner solen! Dock så är det inte lika varmt som det ser ut, men bättre med sol än grå himmel.

Just nu ligger jag i sängen och har precis kollat dagens avsnitt av solsidan. Tråkigt att de är så korta och att de bara kommer en gång i veckan. Detta avsnittet var i alla fall rätt bra, och Anna får bland annat utbrott på mamma-gruppen. Förstår henne... Vill inte berätta för mycket för de flesta ser väl de på TV ikväll.

Nu blir det att få lite inspiration från Veckorevyn och systrarna Fahrman. Vi hörs senare!




Kommentarer
Postat av: janina

whaaat hur kan du se dagens avsnitt? :o

2011-03-06 @ 14:54:20
URL: http://janina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0