10 maj

Hej gullungar!

Äntligen inne på datorn igen, inte haft på den på ett tag nu av en så töntig anledning att det gör ondare i magen när datorn ligger där. Det blev sämre igår igen, men idag känns det som en bra början. Inte allt för ont! Hoppas det går mot ''bättre tider'' nu alltså. Jag nästan saknar att vara i skolan, får i alla fall lite dåligt samvete med tanke på allt jag missar.

Idag är egentligen planerna att åka till Stockholm med pappa, men får se hur det blir. Måste nämligen fixa visum och det finns extremt få tider. I så fall åker vi i eftermiddag, sover där och åker hem i morgon igen. Men vi får se!

Btw, jag har ju knappt varit uppe på dessa 9 dagar, så när jag går förbi spegeln blir jag lite rädd. Men trots det tog jag en bild till er, så...njut?! Vill ut och sola!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0