11 maj

Nejmen hej bloggen!!

Nu vettni, nu har ni tillbaka eran favvo-tjej... Haha! Jag är äntligen i princip frisk. Jag är uppe på benen och i morgon i skolan kommer jag antagligen inte märka något. Åh, vad det ska bli skönt att bara få gå ur sängen, utanför dörren och så vidare. Måste in till stan och shoppa i morgon med. Både present och lite saker till mig själv.

Jag vill hitta en skjorta, ett par svarta shorts, ett par andra shorts, ett par söta toppar, hög kjol, byxor (helst gröna, men det har jag nästan gett upp efter typ ett års letande). Sen får vi se vad som mer finns att köpa. 


Det mesta från topshop.com


Kommentarer
Postat av: nathalia

assnygga gröna byxor på tara, puss

2011-05-11 @ 23:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0