15 maj

Hallå söta ni!

Är allt bra med er? Jag mår ganska bra i alla fall. Igår var en grym dag, men idag har jag jobbigare saker att ta tag i. Kom nämligen precis hem och i morgon ska jag redovisa en sak i skolan. Måste även ta tag i matten, vilket är jobbigt. Jag och plugga alltså, det går inte längre. Jag orkar inte! Ni har hört det förut, men nu...låt mig sluta skolan. Jag vill ha lov, jag vill åka till värme och jag vill njuta av mitt liv och utav ett års ledighet.

För er som inte har följt min blogg så länge, eller inte känner mig i verkligheten kan jag berätta att jag ska till USA efter 1:an. Kommer bli så jäkla kul!! Ni anar inte hur taggad jag är! Även om jag ska gå i skolan där, och behöver gå med en yngre åldersklass här hemma sen så är det hur värt som helst. Åh, vad jag längtar! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0