18 maj

Heeej!

Hoppas ni har haft en jättebra dag! Det har jag i alla fall och i morgon är vi lediga igen. En skön skolvecka (förutom de två proven igår då).

Jag har precis ätit middag nu och laddar upp för lite plugg. Ska intervjua min mormor & morfar plus farmor & farfar till en släktforskningsuppgift i skolan. Det får räcka med att intervjua, jag orkar inte skriva själva uppsatsen idag också.

I morgon är i alla fall planerna att sova ut ordentligt, sedan gå upp och steka ägg till frukost. Det är så otroligt gott ibland. Speciellt på morgonen haha. Jag har verkligen inget vettigt att komma med idag. Tänkte i alla fall ta ''outfit''-bilder till er snart, så får ni något att titta på. Dock har jag nästan bara varit hemma idag, så det blir absolut inget speciellt. Kram! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0