8 - halv 5

Hallå bloggen!

Vart ska jag börja? MVG- i tyska tala? Största skämtet alltså... Men i alla fall, det är jag nöjd med. Matten kändes inte alls lika bra dock. Tur att jag bara satsar på VG i matte B, MVG hade varit väldigt svårt att klara.

Nu är jag i alla fall hemma efter en otroligt lång och seg dag. Väntar på att maten ska bli klar, är sjukt hungrig. Sen blir det plugga. Idag MÅSTE jag göra det. Har gått veckor utan att läsa något, men nu börjar jag komma efter, så det är dags att ta tag i det. Eller så kanske det blir imon, det funkar nog det med... (självdisciplinen är bra...).

Här kommer dagens outfit i alla fall. Svarta jeans idag igen. Vet inte varför, men jag trivs inte alls i blåa.

Linnet är från MQ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0