Ett litet tips

Som avslut på denna dag som har bjudit på en del bra och dåliga saker tänkte jag ge er ett litet tips. Men innan det måste jag få dela med mig av min bussresa till skolan, tror alla vill höra om den.

Det började med att jag gick på bussen och fick undvika en kompis lite för att jag var så otroligt trött. Okej, inte kompis, mer en som jag pratade med lite på hållplatsen. I alla fall, skönt att sitta själv med musik i öronen så tidigt. Men på nästan hållplats hoppar en fjortis på med extremt mycket parfym. Jag överdriver inte när jag säger att hela bussen stank henne. Så jag blev illamående...

Vidare trodde jag läget var lugnt, men då steg det på en äldre dam med troligen thailändskt ursprung. Det kändes som att det var läge för henne att duscha. Så nu doftar det parfym tillsammans med en icke-nyduschad kvinna plus rök och alkoholdoft från alkisen jag ej nämnde.

Nog om min jobbiga resan och vidare till tipset. Har två små vänner i skolan som precis börjat blogga. Tycker de sköter sig helt okej, men nu behöver de lite support från alla mina läsare. Så sjukt många är ni, så om hälften klickar in så är kliver nog deras blogg upp på topplistan i alla fall. Kanske inte slår Kissie, men precis under.

Klicka här för att komma till bloggen.

Vill ni ha träningstips är de bara att fråga dem. De satsar på Victoria Secret Show i år!


Kommentarer
Postat av: Anonym

SHIT vilken bra blog!?

2011-05-26 @ 18:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0