Feber?

Hej!

Jag är sjuk. Dagen började i bilen och redan där kände jag mig dålig. Men jag envisades med att åka till skolan då jag var medveten om att vi skulle ha nationella prov (muntliga delen) i tyska på eftermiddagen. Jag gick på de två första lektionerna, men därefter kände jag mig ännu sämre, och även spyfärdig så jag bad pappa att komma och hämta mig. Men jag ångrade mig några minuter senare eftersom det blev något bättre och stannade därför hela dagen. Enbart på grund av tyskan.

När klockan närmar sig 3 och lektionen ska börja så ber jag min tyskalärare om att få vara i den första gruppen. Men hon skiter i det, så när jag har stannat hela dagen, med säkert feber, så får jag inte ens göra provet. FML, som man säger.

Nu blir det film och mat!

En till hög kjol måste skaffas till sommaren. Här är en (från JC). Funderar på långklänning också, men kan inte riktigt bestämma mig om vad jag tycker om det...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0