Godmorgon

Allt bra? Jag trodde det var bättre med mig, men natten har varit ett helvete. Tror inte ni vill ha detaljer, så vi lämnar det.

Idag är jag därför också hemma. Jag har legat i denna sängen så länge nu, börjar kännas både äckligt, jobbigt, extremt tråkigt och allt vad det heter. Jag har inget speciellt att skriva om heller, för jag gör ju ingenting.


Vad säger ni? Ska jag satsa på denna brännan i år igen eller? (Detta är en anledning till att jag inte vill ha den modellen på bikini, men som sagt tycker jag det är  snyggare. Läs om det här.)



Kommentarer
Postat av: malinberg photography

hej, allt bra här? :)

2011-05-05 @ 11:23:33
URL: http://maliinbeerg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0