Header-byte

Godkväll!

Nu är det snart dags för mig att sova. Skulle gärna redan sova i och med att jag ska upp 6 i morgon, men det har jag inte lyckats med. Istället fastnade jag framför Gossip Girl och glömde helt av allt vad matte innebär. Gött med nationella i morgon då...

Som ni ser har jag bytt header. Det är en gammal som jag hade i färg förut som jag gjorde till svartvit nu. Blev så otroligt trött på min förra, så var tvungen att byta ut den. Så nu är det denna som kommer gälla ett tag framöver. Tänkte byta igen efter Turkiet när jag förhoppningsvis har tagit massa nya bilder och har blivit i alla fall lite brun.

Men nu är det dags att sova. Vi hörs i morgon, sov gott! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0