Natti!

Godkväll gullungar! Jag är fortfarande uppe, borde somnat för några timmar sedan. I morgon börjar jag redan klockan 8 och istället för att sluta strax innan 12 sitter jag kvar i skolan ett par timmar för att göra nationella prov i engelska som jag missade när jag var sjuk.

Tar med mig datorn till skolan i alla fall. Ska försöka jobba ordentligt på lektionerna så jag slipper det i helgen. Sen tänkte jag åka och köpa mina byxor på hemvägen också. Även om jag inte ska använda de förrän nästa år eller något. Jag har nämligen gått in med den inställningen att det inte finns några byxor i USA (där jag spenderar mitt liv ett år framöver från och med i slutet av sommaren) eftersom jag aldrig hittat det när jag har varit där på resa. Så nu ska jag bunkra upp med några par jeans och ta med mig istället.

Nej nu ropar sängen på mig. Godnatt och dröm något fint i natt! ♥

Hittade en tröja som jag aldrig har använt. Den är röd i verkligheten, och så ful var den väl inte?


Kommentarer
Postat av: julia hansson

gör snygg ju!! :D

2011-05-21 @ 09:41:51
URL: http://juliiahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0