Jag vill bli frisk

Bloggen, bloggen, bloggen! Hej igen!

Fortfarande ligger jag i sängen. På allvar, kan jag inte bli frisk snart? Låt mig inte vara sjuk hela helgen. Att jag gick till skolan igår visade sig nog inte ha varit så bra, även om jag kände mig helt okej när jag var där. Men både i natt och idag alltså, fy.

Jag vaknade precis efter att ha sovit sen 2 ungefär. Skönt tänker ni, men jag får panik och mår sämre. Det har nämligen hänt något konstigt med min mage också. Plötsligt kräver den alldeles för mycket mat och jag blir hungrig hela tiden. Jag har absolut inga problem att äta tills jag blir mätt och äta i princip vad som helst, men nu får både den ena och den andra maträtten mig att känna en spykänsla. Jag vill inte ha något med måste och samtidigt som jag tvingar mig upp ur sängen för att laga mat blir det ännu sämre. Åh vad jag inte vill ha det såhär mer!!

Till något helt annat. Hur kommer det sig att man väljer en bild egentligen? Har nog hunnit fundera på det mesta onödiga nu under min sjukperiod. Men jag brukar ta ett par 3 bilder och sen välja den bästa. Men de ser
alltid snarlika ut. Varför tar man inte bara en liksom...?

animation maker
Klicka på bilden för att göra din egen animation


Kommentarer
Postat av: malinberg [photography]

sv: Oj, förlåt. Men behöver du svara på det där sättet verkligen..? Du måste väl förstå att jag inte menade nåt illa?

2011-05-05 @ 18:01:33
URL: http://maliinbeerg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0