Varnar för ett jätteointressant inlägg

Suttit här ett tag nu och vet fortfarande inte vad jag ska skriva. Jag har ingen inspiration alls och heller ingenting jag vill dela med mig om.

Med tanke på väldigt, väldigt, vääääääldigt dålig fantasi så kan jag berätta om mitt hål ''uppe'' i örat. Jag vet inte hur längesen det var jag tog det nu, men cirka en månad. Jag brukar alltid byta smycken och sånt ganska direkt efter jag har tagit hålet, men nu väntade jag i 4 veckor (egentligen ska man vänta 6). Jag bestämde mig alltså för att byta, men det gick inte så bra. För det första kunde jag knappt få ut smycket (slutade med att jag använde en tång) och därefter vaknade jag på natten utav att det gjorde ont och blödde. Så jag vill uppmana er som tar ett sånt hål, vänta ett tag med att byta och sköt det ordentligt med sprit och annat från början (vilket jag inte heller gjorde). Undra när min inflammation ska komma, klarat mig än så länge. Nu sitter dock läk-örhänget i igen och där ska det få stanna ett par veckor till.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0