Svensk forklaring till vad som hander idag

Okej, det ar digital desgin igen och jag har absolut ingenting att gora. Sa jag tankte klargora lite saker. Jag har tankt att beratta detta valdigt lange nu, men jag tyckte inte det var en jattebra ide att skriva det pa engelska, och heller inte pa svenska. Men jag skriver det pa svenska nu, for annars blir det svart att forklara kommande inlagg.

Jag ska flytta idag. Jag har inga problem over huvud taget med mina vardforaldrar, men det ar tyvarr dags att flytta. Min vardmammas pappa gick bort och det ar valdigt ledsamt sa det ar for det battre att vi flyttar. Jag berattar allt i detalj senare, pa grund av olika skal.

Jag ska i alla fall flytta in hos Jessica, den andra blonda tjejen som ni sakerligen har satt pa bilder. Vi kommer ha sa sjukt kul tillsammans. Klara flyttar in hos vardan EF representant har i Versailles. Det som ar sa bra med denna flytten ar att jag inte behover borja om, byta skola och allt sant dar. Det hade varit rattsa jobbigt. Visst, om det hade varit till en storstad hade det varit ballt, men den chansen ar sa liten.

Okej, jag vet inte vart jag slutade nu, eller om detta blev rorigt for jag sitter och snackar med mina kompisar och den forsatter skriva osv. Vet inte om detta klargjorde nagot over huvud taget. Men det viktigaste ar i alla fall att jag flyttar idag. Jag vet inte om jag kommer ha internet (men forhoppningsvis). Jag har INGA problem med min familj, jag gillar dom sa mycket och vi kommer fortsatta traffas massa. Det ar ett maste! Och Klara flyttar in till en annan, alltsa vi skilljs at. Detta har jag heller inga problem med, hon kommer bo tva kvarter ner och jag flyttar in med Jessica som ocksa ar en senior. Hade en bild pa mig och henne for tva inlagg sen. Se har.

Nej nu maste jag dra. Jag har inget mer att skriva. Har ni fragor, kommentera sa ska jag svara. For mig ar allt sjalvklart men det ar det formodligen inte for er.


Kommentarer
Postat av: Gustav

Det blir nog ÄNNU BÄTTRE!!!



Lycka till gumman.



Kram

2011-10-19 @ 19:23:02
Postat av: Anonym

Hoppas det går bra! Du har verkligen en superbra blogg! En av mina favoriter helt klart :)

2011-10-20 @ 18:20:48
Postat av: Malin Fröström

Oj. Här händer det grejjer. Och vad duktig du är som löser det så bra! Hoppas att det nya blir toppen! Kramisar

2011-10-22 @ 17:04:27
URL: http://livetilulea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0