Jag lever

Tänkte bara göra ett litet snabbt inlägg och säga att jag lever och allt är bra. Jag njuter av mina två första dagar på pumpkinshow. Fler blir det!

Jag har mycket och berätta, men mina dagar kommer vara fullproppade fram tills måndag. Jag ska dock försöka att slänga in lite bilder då och då och försöka berätta lite kortfattat vad allt handlar om.

Jag njuter och jag är så glad att jag gjorde detta, för detta är MITT år!!!!

Jessica (i mitten) vann och blev utsedd till "queen 2011"!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna Dahrén

Hej! Linnéa! Du ser ut att ha det toppen! Följer din blogg med spänning! Jag förstår dock inte riktigt vad Pumkinshow är? ;DTusen pussar & Kramar ifrån Göteborg!<3

2011-09-23 @ 11:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0