Fråga

Fick en fråga här om dagen. Har ju sugigt på att uppdatera min blogg, men det har varit mycket innan prom osv. Har inte ens haft på datorn (förutom när jag kollat på Gossip Girl haha...). I alla fall, frågan var

Anonym:
Gjorde du delstatsval? I såfall vilka? Vilka åker du med? Är du nöjd?

Jag gjorde inget delstatsval på grund av matallergi. Lång historia, men jag antar att det blir svårare att garantera att man kommer i en av delstaterna, eftersom värdfamiljerna i staten kanske använder mycket av vad jag är allergisk mot i sina maträtter (nötter i mitt fall).

Jag åkte med EF och måste säga att jag är nöjd. Jag har dock inte haft några direkta möten med min cordinator, och heller inte haft någon på säkert en månad. Det var dock längesen, nu har jag en som faktiskt senast igår hörde av sig. Sån tur är har jag det väldigt bra och känner ingen nöd att ha någon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0