Linnéa frågar

Linnéa om Quick update:
Jag har en fråga hehe....
Hur är det med pengar för dig? Får du någon slags månadspeng från dina föräldrar eller är det din värdfamilj som betalar det mesta? Typ som kläder och så?? Kram!

Svar
Hej Linnéa, fint namn. Min värdfamilj betalar all mat. De är riktigt snälla och även när vi går ut och äter (när mina värdföräldrar är med) så betalar de alltid. Jag säger varje gång vi äter "jag kan betala", men de säger att det är lugnt. Mina föräldrar (riktiga föräldrar) ger mig pengar varje månad. Jag har ett kort där de sätter in det. Jag pratar helst inte om exakt hur mycket och allt sånt. Men mina föräldrar betalar kläder och allt sånt övrigt. När det är större avgifter att betala (skolböcker och annat) får jag mer pengar. Så vi håller kontakten helt enkelt.

Hoppas det gav dig ett bra svar på din fråga. Ha det fint! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0