Wera väska

Sabina (se inlägg här)
Hej! Tycker du har en fantastisk blogg. 
Tänkte fråga dig om WERA väskan som du har. Letar efter just en sådan i den färgen, men slut på många Åhlens varuhus. Min fråga till dig är hur stort måttet på denna kan vara ungefär eftersom jag hade tänkt ha den på universitet så måste ju pärmar och A4 block få plats i denna. Står inte några mått på Åhlens hemsida, lite dåligt. Hoppas du kan svara.

Stort tack för hjälpen.

Sabina

Svar: Du får inte plats pärmar. Inte ens i närheten, tyvärr. Jag skulle vilja säga att du får plats med 8 x 10 inches pärmar och papper, hur många centimeter det nu är. Har kommit in lite i detta engelska systemet, haha. Men inga A4 pärmar får inte plats. Tyvärr, för det är en fin väska.

Bild för er som inte kollade länken till inlägget om väskan, men vill se den


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0