Dagens fråga

Postat av: paaaulina

Vart i USA är det du är, alltså där du bor för tillfället? 

Svar: Jag bor i Indiana, i en liten stad/by som heter Versailles. Väldigt lantligt och inte allt mycket människor. Nu vet jag i alla fall helt säkert att jag är en storstads-tjej. Men jag gillar att rida också, det visste jag inte riktigt. Haha! För övrigt säger min header vart jag bor, haha :)

Jag här om dagen. Träffade en äldre dam vars mamma kom från Sverige. Hon hade åkt över till USA på 1900 talet för att finna lycka och välmån som så många gjorde. Intressant, henne pratade jag med en lång stund i väntan på att gå upp på scenen och ha uppvisning igen (dinner performance)


Kommentarer
Postat av: Gustav

Gulligt,

Kunde hon någon svenska?

2012-03-28 @ 22:12:53
Postat av: Linnéa

Ja, hon kunde säga med en gammaldags svenska "shut up and eat".. fast jag kunde inte förstå det

2012-03-29 @ 00:53:38
URL: http://storyoflinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0