Dagens fråga

Postat av: paaaulina
Är USA lika vackert som i filmer och i tv-serier osv, t.ex på kvällen och på solnedgångar. Är det lika fint då som på tvn, om du förstår vad jag menar (:

Svar: Jag vet inte riktigt. Många säger att Sverige är mycket renare. Men jag bor ju på landet och ja, det är väl fint. Men bor ju inte vid havet osv. Men har varit där också, och självklart är det vackert. Har varit i New York, Florida, L.A, Las Vegas, San Fransisco och duvet, alla de där ställerna. Och jag måste säga att det är fint och att jag verkligen gillar det. Vet inte om det svarade på din fråga, men aa. Beror väl på vad man är ute efter också.


Hoppas jag har fått lite färg nu. Är ju som sagt i Florida.

Kommentarer
Postat av: Taggen

Hej,



Det ser sjuuukt härligt ut. Åker du med EF till Florida eller?

Du har blivit grymt brun i Florida på bilden, är den photshoppad eller. eller är bilden från Grekland från förra sommaren lite längre ner på sidan. Har hört att solen är extra stark i Florida... Hur länge skall du vara i Florida? Får man betala en sån resa helt själv?

2012-03-30 @ 22:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0