Helt slut

Godmorgon bloggen!

Igår var en underbar kväll med mysigt folk, roliga stunder och lite speciella kanske.. Jag är helt slut!

Vi gick och la oss någon gång på morgonkvisten, ganska okänd tid och sen blev man väckt av en lite smågalen tjej vid 10-tiden. Vi städade hela lägenheten och har för mig att vi åt frukost också, därefter somnade jag i alla fall väldigt gott igen.

Vaknade för någon timme sen, en och en halv kanske. Jag buss-sällskapade med Johan hem, trevligt trevligt.

Nu är det dags för mig och fixa hem thaimat. Gud så gott!


Vi hörs senare bloggen, hoppas mina kära läsare har haft en värd helg. Imorgon börjar skolan...

Bild från en annan trevlig sommarkväll


Kommentarer
Postat av: JohanPalm

Jätte trevlig dag, puzz

2010-08-22 @ 22:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0