My life

Välkomna!
På denna hemsidan, min blogg, kommer du att få följa mig genom första året på gymnasiet, du får läsa om mina roliga helger, otroligt fina kompisar och min relativt galna vardag. Därefter åker jag till USA i ett år för att läsa på High School. Även då kommer jag uppdatera min blogg dagligen.

På måndag börjar jag skolan, kunskapsgymnasiet i Göteborg. Mer än så behöver jag inte säga? Redan innan jag börjar funderar jag på att byta, men vi får se. Jag ska ge denna fantasifullt namngivna skola en chans.
Jag heter Linnéa och jag är 16 år gammal.

Vi hörs, vi störs och vi rörs.


Out for today♥



Kommentarer
Postat av: Nicole Gonzalez

Bra början Linnea!!!!

2010-08-19 @ 23:15:14
URL: http://stylebynicole.blogg.se/
Postat av: sigge

göööööööd linnéa!

2010-08-19 @ 23:27:40
Postat av: Du vet vem

Sjukt bra blogg.. johan har stånd

2010-08-19 @ 23:48:47
Postat av: Olof Mellberg

Snygg

2010-08-19 @ 23:50:55
Postat av: Kvantum

Hej du vet vem det är, vill bara fråga när vi ska ha sex igen?

Förresten vill jag bara säga att du är väldigt fin på dina bilder & jag vill gärna leka lite med dina fina bröst. Du gör mig så kåt. Ska knulla sönder dig.

Du suger min kuk, & du gillar det!

2010-08-20 @ 03:04:49
Postat av: Juiicy

Du e föööör jävla snygg asså :D

2010-08-20 @ 19:45:34
URL: http://juiicylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0