2 timmar - max

Godmorgon sötnosar!

Jag har nog aldrig pratat så dåligt som jag gjorde igår. Vaknade upp med näst intill halsfluss och kunde därmed inte heller prata ordentligt. Vartannat ord gick jag upp i falsett men envisades ändå med att åka in till stan och kolla om det fanns något kul.


Så efter att ha knarkat kaffe hela dagen och ätit massa glass började det bli bättre. På kvällen vid 1 kanske så kunde jag prata normalt igen (för er som oroar er). Nu är det rätt bra, förutom att jag är något trött.


Efter stan igår så gick jag hem till Julia där hon och Oliver satt och myste. Tänkte att jag skulle kolla på en film, kanske två och sen dra hem för att sova (bor i huset bredvid). Men så blev det inte... Satt uppe till 5-6 istället sen sov vi i ca 2 timmar och vaknade av hundarna som började skälla.


Så idag blir planerna att åka in till stan! Får se hur det går. Kram!! ♥

Sol, bad och värme hade inte suttit fel..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0