Godnatt bloggen

Är väldigt trött nu och hoppas på att kunna somna direkt. Har så mycket att göra med läxor hela tiden och även kompisar. Hinner aldrig träffa dem längre känns det som så i helgen blir det fullt upp med vänner och läxor. Skönt att nästa vecka inte blir lika jobbig.

I morgon blir det Nationella provet del 1 i matte vilket jag inte har övat något på. Bra Linnéa! Men var så trött efter uppdraget som lämnades in i helgen plus att jag har haft fullt upp med att läsa i min historiabok. Har skrivit ner all fakta till historian i alla fall så i morgon blir det att plugga järnet och hoppas på att jag lär mig allt som står. Sen efter denna veckan får jag ta och längta efter nästa med tyska prov och även Nationella provet del 2 (de svåra).


Hoppas helgen piggar upp mig. Ska träffa några av mina favoriter i alla fall! Puss ♥


En gammal bild från en fest i slutet av sommaren. Känner att jag inte tränat på riktigt länge nu och därmed inte heller stretchat. Det är typ det skönaste som finns, speciellt efter träning.



Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Allt bra idag då?

2010-12-09 @ 09:36:16
URL: http://slipsens.se
Postat av: frida

Hej hej!

Har börjat göra gratis designer/headers gjorda i

photoshop. om du är intresserad så adda [email protected]

- och läs min nåågra inlägg ner för mer info! :)

2010-12-28 @ 00:31:46
URL: http://fridabladhryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0