14 november

Godmorgon bloggen!

Jag har varit vaken en stund. Blev väckt massa gånger i morse. Först av min bror som skulle ut. Sen ringen både Astrid och pappa. Men det var nog bra, gillar ändå inte att vakna när man har sovit bort halva dagen.


Idag ska jag nog träffa Robin. Om inte så får jag hitta på något annat kul. Denna söndagen ska inte vara så tråkig som söndagar brukar vara.


I morgon ska min jämförelse av statsskick skickas in, vilket jag har lite smått ångest över. Vi har också en svenska- och idrottuppgift att göra. Skönt jag har redan har lämnat in svenskan. Känns lite läskigt faktiskt, har ingen aning riktigt om den var bra eller dålig. Känner mig inte så nöjd tyvärr.


Pinsamt btw att jag precis öppnade dörren i trosor och en tröja som inte täckte allt. Trodde bara det var min bror men nej, där stod hans kompis och hans kompis pappa också. Hehe..


Nu ska jag åka och köpa godis och kanske baka en kaka eller nått.


Jag just nu

Kommentarer
Postat av: CELIA

Jättesöt du är på bilden och jätteeeefin header!! Du kan kolla in min blogg där jag uppdaterar om kändisar varje dag, och omd u säger vilken kändis du gillar kan jag skriva om den oftare ;)

PUSS <3

2010-11-14 @ 18:57:55
URL: http://ceelia.webblogg.sSe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0