19 november

Jag klarade det. Att gå upp 05:45. Herregud! Sen fick jag dessutom springa halva vägen till bussen. Det var inte roligt kan jag säga.

På bussen kände jag ingen, så hade allmänt jättetråkigt, tills jag böt buss och träffade William och Janne. Det blev lite roligare då faktiskt, bara lite... ;-)


Idag har jag haft tre timmar på mig att göra ett uppdrag, men hur långt kom jag? Svar: Fem rader. Det betyder att jag får jobba nu i helgen också.


Sen har jag gjort ett MVG-prov i matte också. Kändes hyfsat bra faktiskt. Men det gör inget om jag inte lyckas, eftersom jag nu för tiden bara satsar på ett VG. Ovant - ohja!


Under våran 3 timmars plugg-lektion.

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

het bild ;)

2010-11-19 @ 15:31:57
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0