Bilder från klättringen

Det var ganska sjukt. Trodde att man skulle känna att det inte gjorde något om man ramlade, men jag var typ rädd för det.

Det var i alla fall väldigt roligt men när man kom upp på lite högre höjder så kände man att det började skaka lite i händerna. Jag tyckte det var ganska läskigt när man inte hittade något bra fäste att hålla i. Att hitta fäste för fötterna var lättare men med händerna vill man ju gärna att de ska vara lite ''gjort för händerna'' eller vad man ska säga.


Här är några bilder. Benen blev fina tycker jag när man drar åt runt så... Tyvärr kära bloggläsare, jag har inga Kissie-ben.


Jag till vänster med selen runt mig. Emelie till höger, hon var grym!


En vägg med massa fästen.

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

åh fan va kul (:

2010-11-17 @ 19:40:28
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: guevacci

det är en tjej ;D vad sägs om lägga till varan på bloglovin? =D

2010-11-17 @ 20:47:08
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0