Längtar tills på fredag

Är fruktansvärt skoltrött och har absolut ingen motivation alls till att plugga. Jag lovade mig själv att idag skulle jag få mycket gjort, men istället har jag skrivit en shoppinglista på saker som mamma ska köpa nu när hon reser bort.

Så nu ska jag börja. Åh jag bara längtar till helgen kommer. Ledighet och ska bli gött och träffa alla jag har bestämt att träffa.


Imorgon blir det simning, usch va kallt men är ändå ganska taggad faktiskt. Förutom det är det en väldigt lugn dag.


Nej nu får jag ta och börja. Sov så gott ni andra!


En av outfit-bilderna som jag inte visade.

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

du är söööt (:

2010-11-10 @ 02:01:01
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0