Hemmaa

Hallååå!

Nu är vi hemma igen. Jätteskönt!!! Men gud va kul det har varit.

Jag hade ingen kamera med mig förutom min telefon, så det blir bilder lite senare när allt finns på facebook så kan jag kopiera och visa.

Idag har vi spelat brännboll vilket vi förlorade på. Men det gör ju ingenting eftersom att vi vann danstävlingen igår. Sjukt kul var det! Riktigt jävla kul! Även om jag suger på att dansa..

Vad har vi mer gjort? Jo, vi har haft hjärt-och ljungräddnings lära. Det var väl helt okej det med. Sen har vi dansat bugg också. Och det var så mycket roligare än vad jag först trodde. Nästan att jag och Oskar vann den tävlingen också.

Nu ska jag käka. Hm, får nog bli massa knäckebröd, glass och allt godis som jag har kvar från resan.

Kram på er! Vi hörs ikväll.


Mobilbilder från bussresan:
Jag, Janina och Oskar
Dansuppvisning. Uppe är Janina, jag och Nicolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0